Klanttevredenheid, ook voor IT-organisaties een must! – Ochtendsessie
Datum
- 16 december, 2020
- Verlopen!
Tijd
- 09:00 - 09:45
Host:
Introductie
Een tevreden klant vertelt dat aan 2-3 relaties, een ontevreden klant al snel aan 12-15 relaties. Dit gaat ook op voor IT-organisaties! De (interne) klant staat voorop maar er is een verschil tussen klantgericht willen zijn en dit echt in de praktijk brengen. “Het zijn toch immers alleen maar gebruikers?”
Levert klantgerichtheid dan ook extra geld op? En als dat zo is, welke elementen bepalen dan de klantgerichtheid in een B2B markt? Wat zegt de NPS (Net Promoter Score) nu feitelijk over de klantrelatie en daarmee jouw onderscheidend vermogen? Wat zijn de satisfiers en dis-satisfiers, die de NPS beïnvloeden en welke functie heeft IT hierin? Specifiek voor ons eigen vakgebied: Hoe kunnen IT-afdelingen en IT-medewerkers klantgericht functioneren?
In deze Webinar neemt Marco Geertsen van Customore Consulting ons mee in de zoektocht naar het klantgericht denken en werken. Dit op basis van 16 jaar ervaring en data-analyse binnen dit werkveld.
Schrijf je in als je meer wilt weten over de mystieke wereld van klantbeleving en klant loyaliteit!